آیا می دانید خرید دستگاه چاپ بنر با دیگر دستگاه های صنعتی متفاوت است؟؟

دستگاه چاپ بنر
آیا می دانید خرید دستگاه چاپ بنر با دیگر دستگاه های صنعتی متفاوت است؟؟
5 (100%) 2 votes

تفاوت خرید دستگاه چاپ بنر با دیگر دستگاه های صنعتی

خرید دستگاه چاپ بنر به عنوان یکی از دستگاه های صنعتی با بقیه ی دستگاه های مشابه کمی کتفاوت می باشد. شما طبق عادت خود و برای خرید هر چیزی و از جمله دستگاه های صنعتی یا نیمه صنعتی در درجه اول در بازار به تحقیق می پردازید و بعد با انتخاب نوع دستگاه و توقعاتی که از دستگاه مد نظر دارید اقدام به خرید می کنید؛ اما در خرید دستگاه چاپ بنر با روند متفاوت تری روبرو هستید.

شما در خرید دستگاه چاپ بنر در درجه اول باید به نوع بازار دقت کنید. شما یک دستگاه خریداری می کنید که مشتریان آن عموما افراد همان منطقه یا نهایتا ۱۰۰ کیلومتر دورتر از منظقه ی شما هستند و به همین علت بازارسنجی محلی حرف اول را می زند. بازارسنجی شما باید به گونه ای باشد که در درجه اول نیاز آن منطقه را به دستگاه چاپ بنر بسنجید. ممکن است یک شهر کوچک یا یک منطقه در یک شهر بزرگ به هیچ وجه گنجایش ورود دستگاه چاپ بنر را نداشته باشد.

تعداد بالای دستگاه موجود در آن منطقه مهمترین دلیل برای این موضوع است. در برخی از شهرها نیز با چاپ های محدود و پایین تری مواجه هستید . و به همین دلیل به عنوان کار دائمی برو روی آن حساب نمی شود. این شهر ها چاره ای به جز برون سپاری کارهای خود به شهرهای اطراف را ندارند و یا اینکه باید به روش های سنتی از جمله پارچه نویسی روی آورند .اگر شما قصد راه اندازی دستگاه بنر در چنین مکانی را دارید بهتر است که در ابتدای کار یک دستگاه بنر ارزان قیمت تهیه نمایید تا بازگشت سرمایه ی مطمئن تری داشته باشید.. البته شما برای با رفتن درخواست های کاری خود راهکارهایی وجود دارد که ما سعی می کنیم در مقالات بعدی به آن بپردازیم . همچنین راهکارهایی برای جذب سفارشات از دیگر شهرهای و روستاهای دور و نزدیک.
شما باید یک نیاز سنجی کاملا دقیق و بدون هیچ گونه اغراق انجام دهید. در واقع نیاز سنجی امری مهم و حیاتی برای خرید دستگاه چاپ بنر است و هرچه این نیازسنجی دقیق و شفاف و صادقانه باشد در تصمیم شما تاثیر مثبت بیشتری خواهد گذاشت. نتیجه ی نظر سنجی به دو حالت منجر می وشود اول اینکه کلا از خرید منصرف خواهید شد و یا اینکه نسبت به تصمیم خود برای خرید مصمم تر خواهید شد و به دنبال خریدی برای نیازهای خود می باشید.
بعد از اتمام نیاز سنجی نوبت به خرید دستگاه می انجام نیازسنجی صحیح باید به فکر خرید دستگاه باشید. خرید دستگاه چاپ بنر خود مراحل مختلفی دارد. برخی گمان می کنند خرید این دستگاه تنها به موارد محدودی از تحقیقات در مورد نوع دستگاه و شرکت های ارائه دهنده دستگاه ختم می شود؛ این در حالی است که شما برای خرید دستگاه چاپ بنر نیاز به تحقیقات گسترده در مورد دستگاه، شرکت و مهمتر از همه خدمات ارائه شده توسط شرکت دارید.
توجه داشته باشید که در خرید این دستگاه مهمترین چیز خدماتی است که قرار است از شرکت ارائه دهنده دستگاه دریافت کنید. دریافت اطلاعات در این زمینه را باید خیلی جدی بگیرید چرا که ممکن است در زمانی بعد از خرید دستگاه به این موضوع نیاز بسیار زیادی داشته باشید.
دستگاه چاپ بنر و کاری که مبتنی بر این دستگاه ایجاد می شود، کاملا فصلی به حساب می آید. اگر چه در طول سال همواره چاپ برای موارد مختلف مثل مناسبت ها، بنر تسلیت برای درگذشت افراد و یا تبریک برای بازگشت از اماکن زیارتی وجود دارد، اما در زمان هایی کار بسیار فشرده است. برای مثال در سال های اخیر چاپ بنر اربعین به شدت با استقبال مواجه است. همچنین در ایام محرم چاپ بنر به شدت رشد نشان می دهد و در ایام عید نیز سفارشات چاپ با دستگاه چاپ بنر به درصد بالایی صعود می کند.

فایل PDF این نوشته را برای خود ایمیل کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *