معرفی و آشنایی با دستگاه چاپ بنر کونیکا

فلکسی چیست؟
معرفی و آشنایی با دستگاه چاپ بنر کونیکا
5 (100%) 2 votes

دستگاه چاپ بنر کونیکا یکی از بهترین مدل های دستگاه چاپ بنر حال حاضر در جهان می باشد. کیفیت و دوام مثال زدنی این هد باعث شده است که طرفداران دستگاه چاپ بنر کونیکا از انتخاب خود به ضورت کامل راضی و از کارکردن با این دستگاه در سالیان طولانی لذت ببرند. و به کسب و کار خود بپردازند و از این طریق کسب درآمد نمایند.
دستگاه چاپ بنر کونیکا در انواع متفاوتی عرضه شده است . و بسته به خواسته نیازهای مشتریان طراحی های متفاوتی دارا می باشد. و مشتری با شناخت هریک از مدل ها می تواند بهترین نمونه را برای رفع نیازها و انتظارات خود انتخاب نماید . ما نیز سعی می کنیم در این مقاله شما را با انواع متفاوت آن آشنا سازیم . با ما همراه باشید.

انواع دستگاه بنر کونیکا

  • دستگاه بنر کونیکا ۵۱۲
  • دستگاه بنر کونیکا ۱۰۲۴
  • دستگاه بنر کونیکا ۵۱۲ آی

دستگاه چاپ بنر کونیکا معمولی

دستگاه چاپ بنر کونیکا با هد ۵۱۲ بیشترین تعداد استفاده در ایران را دارد. و یکی از پرطرفدار ترین مدل ها می باشد . به خاطر قیمت معقول و قابل استفاده برای عموم مردم استفاده از این دستگاه به شدت رایج بوده است . پس از ورود هد ۱۰۲۴ تعدادی از دارندگان دستگاه بنر به دلیل نیاز به سرعت بالاتر به سراغ این هد رفتند چراکه سرعتی معادل دوبرابر دستگاه ۵۱۲ داشت .ولی پس از ورود هد دستگاه بنر کونیکا ۵۱۲آی استفاده از هد ۱۰۲۴ متوقف شد . طبیعی است که مردم با مشاهده ی هد آی که دارای کیفیت بالاتر و سرعت بالاتر به نسبت هد ۱۰۲۴ بود اقدام به خرید این مدل می کردند و کم کم آن مدل از روق افتاد و به همین سبب تولید آن هد متوقف شد.

نمونه چاپ دستگاه بنر کونیکا ۵۱۲ بر روی استیکر

امروزه چاپ استیکر از جمله چاپ های سخت و حساس به شمار می رود و امری بدیهی است که با هر دستگاهی نمیتوان چاپ عالی و با کیفیت انجام داد.
چاپ عالی و با کیفیت خوب به شدت به نوع جوهر و نوع استیکر و مارک خریداری شده ی آن ارتباط دارد. اگر شما بر روی مارک خاصی نمی توانید چاپ خوب و عالی بگیرید الزاما دلیل بر این نمی باشد که آن مارک به خصوص خریداری شما کیفیت خوب و مطلوب را ندارد .در واقع کیفیت بهتر چاپ استیکر به عواملی هم چون به هم خوانی نوع جوهر شما و جنس استیکر مصرفی شما رابطه ی تنگا تنگی دارد.

 

 

 

محصولات ما

فایل PDF این نوشته را برای خود ایمیل کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *