خرید دستگاه چاپ بنر

خرید دستگاه چاپ بنر
امتیاز بدهید!

نیاز سنجی در خرید دستگاه چاپ بنر

برای خرید دستگاه چاپ بنر در درجه اول باید به نوع بازار دقت کنید. شما دستگاهی خریداری می کنید که مشتریان آن عموما افراد همان منطقه یا نهایتا ۱۰۰ کیلومتر دورتر از شما می باشند و به همین علت بازارسنجی محلی بسیارمهم است. بازارسنجی باید به گونه ای باشد که در درجه اول نیاز منطقه خود را به دستگاه بنر بسنجید. زیرا یک منطقه ممکن است اصلا گنجایش نصب یک دستگاه چاپ بنر را نداشته باشد.

دستگاه های نصب شده ی متعدد مهمترین دلیل بر این موضوع می باشد. در برخی از نقاط نیز تعداد چاپ ها به شدت کم است و نمیشود به عنوان یک کار همیشگی حساب کرد. این شهر باید چاپ های خود را به شهرهای اطراف واگذاری کنند و یا از پارچه نویسی استفاده کنند. بهتر است با یک دستگاه بنر ارزان قیمت کار شروع شود تا بازگشت سرمایه داشته باشد. البته راهکارهایی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان سفارشات مختلف دیگری را از شهرهای کوچکتر و روستا ها جذب و تعداد را بالاتر برد.

این نیاز سنجی باید به صورت دقیق و بدون هیچ گونه اغراق انجام شود. در واقع نیاز سنجی امری مهم و حیاتی برای خرید دستگاه چاپ بنر است و هرچه این نیازسنجی دقیق و شفاف و صادقانه باشد در تصمیم شما تاثیر مثبت بیشتری خواهد گذاشت. در واقع نتیجه نظرسنجی به دو حالت می انجامد، یا اینکه کلا برای خرید منصرف می شوید و یا اینکه به خرید مطمئن تر شده و تنها برای نوع دستگاه و قدرتی که باید داشته باشد لازم به تصمیم گیری دارید.

انتخاب دستگاه چاپ بنر مناسب

پس از انجام این موارد و انتخاب شرکت مورد نظر، وقت آن رسیده که بین دستگاه های موجود در شرکت مطلوب یکی را انتخاب کنید. اینجاست که باید به نتایجی که از نیازسنجی دریافت کرده اید رجوع کنید. با توجه به این نتایج باید دستگاه مد نظر را انتخاب کنید.
فقط توجه داشته باشید که با واقعیات کنار بیایید! اگر شما میزان چاپ زیادی را در حال حاضر ندارید و حدس می زنید تا چند ماه آینده هم نخواهید داشت، نیاز نیست به فکر چند سال بعد و گسترش کار باشید چرا که معلوم نیست شرایط به چه نحوی پیش خواهد رفت. با مشورت مشاوران باتجربه، انتخاب درستی را انجام دهید.
اگر یک دستگاه پیشرفته خریداری کنید و استفاده ی مطلوب از آن نکنید منجر به هدر رفت سرمایه،نیروی انسانی و وقت خود می شوید.
تمام نکات بالا شما را به خرید هرچه بهتر دستگاه چاپ بنر یاری خواهد رسانید و به بهره وری و سود بیشتر کمک می کند.. سعی کنید نکات گفته شده را اجرا کنید تا بعدا از انتخاب دستگاه یا انتخاب شرکت دستگاه مایوس نشوید.

 

 

محصولات ما

فایل PDF این نوشته را برای خود ایمیل کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *