آیا خرید دستگاه بنر دست دوم مقرون به صرفه است ؟

فروش دستگاه چاپ بنر دست دوم
آیا خرید دستگاه بنر دست دوم مقرون به صرفه است ؟
5 (100%) 3 votes

توصیه ی مجموعه ی سیمای شهر به مشتریان خود خرید دستگاه چاپ بنر نو به جای خرید دستگاه چاپ بنر دست دوم می باشد ولی خواه یا ناخواه بعضی اوقات این امکان وجود ندارد اما اگر مجبور به خرید دستگاه چاپ بنر دست دوم دارید رعایت نکاتی الزامی می باشد ما سعی داریم تا به مهمترین آنها اشاره نماییم.

خرید دستگاه چاپ بنر دست دوم

موقع خرید دستگاه چاپ بنر دست دوم حتما به گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه توجه نمایید به مخصوصا اگر این دستگاه دست دوم باشد.پس بهتر است دستگاه چاپ بنر دست دوم را از شخص خریداری نکنید و حتما از شرکتی معتبر خریداری کنید تا بعد از خرید اگر مشکلی پیش آمد شرکت جوابگوی آن باشد.اگر از شرکت معتبر دستگاه را تهیه کنید تا مدت زمانی به شما خدمات پس از فروش رایگان ارائه می دهند. در این صورت اگر برای دستگاه مشکلی پیش آمد و یا اپراتور در هنگام کار به مشکلی برخورد کرد شرکت به صورت تلفنی و یا حضوری از پس رفع آن برخواهد آمد.

خرید دستگاه چاپ بنر از شرکت معتبر

اگر از مجموعه معتبر خرید شود، شرکت قبل از فروش دستگاه چاپ بنر دست دوم را به صورت کامل سرویس می نماید و پس از به شما می دهد ولی خرید از شخص هیچ اعتباری بر دستگاه و خدمات پس از فروش آن ندارد. حتی بعضا شرکت ها بر طبق نیاز شما دستگاه را برای شما مونتاژ می کنند.البته چون این کار نیاز به وجود دستگاه های فراوان و وقت زیاد است پس باید شرکت آن قدر بزرگ باشد که دستگاه های بسیاری داشته باشد در غیر این صورت این کار امکان پذیر نمی باشد.

البته با توجه به این که این کار نیاز به وقت زیادی دارد پس شرکت باید وقت کافی نیز داشته باشد تا این کار قابل انجام باشد. مورد بعد که باید به آن توجه کرد قطعات و ملزومات دستگاه است. مهم ترین قسمت آن هد دستگاه می باشد .هد دستگاه همانند قلب دستگاه چاپ بنر می باشد. اگر در دستگاه چاپ بنر دست دوم هد مشکلی داشته باشد هم کیفیت و سرعت کار دستگاه چاپ بنر کم می شود و هم عمر دستگاه پایین می آید. هد دستگاه چاپ بنری که مدتی به خواب رفته و کار نکرده است احتمال خراب شدن آن زیاد می باشد زیرا هد دستگاه نباید هیچ گاه خشک بماند.

دستگاه چاپ

بنر دست دوم

پس اگر قصد خرید دستگاه چاپ بنر دست دوم دارید دستگاهی انتخاب نمایید که خواب آن کم باشد.هر چه این خواب کم تر باشد هد دستگاه سالم تر می ماند. تمیزی دستگاه هم بدنه و هم قطعات دیگر نیز بسیار مهم است. اگر اپراتور پس از هر چاپ و در پایان روز دستگاه را تمیز کند و خاک بر روی دستگاه ننشیند عمر دستگاه بیشتر می شود.پس اگر اپراتور دستگاهی که می خواهید خرید کنید را بشناسید سود بسیاری کرده اید.اگر اپراتور دلسوز باشد و با تجربه عمر دستگاه بالا خواهد رفت.

سرویس دستگاه چاپ بنر دست دوم

معمولا دستگاه بنر تا ۱ سال سرویس نمی خواهد و در صورتی که اپراتور دستگاه بنر تجربه ی کافی داشته باشد می توانید این عمر را افزایش دهید ولی گاهی اوقات نیز سرویس دستگاه باید پس از ۳ ماه انجام شود.
پس سرویس و سلامت دستگاه فقط به نوع و مدل دستگاه چاپ بنر نیست عمده این موضوع به طرز کار کردن و اپراتور دستگاه باز می گردد. البته نکته قابل ذکر دیگر اهمیت جوهر دستگاه چاپ بنر می باشد که اگر کیفیت این جوهر مناسب نباشد هم به هد و هم قطعات دیگر آسیب می زند.

چک کردن دوره ای

پس بهتر است در مورد جوهری که قبلا استفاده شده نیز یک تحقیقی انجام دهید. پس از خرید دستگاه شما سعی کنید از جوهر دستگاه را از شرکت های معتبر خرید کنید. پس از توجه به موارد گفته شده باید به ملزومات دیگر دستگاه توجه کنید و از صحت سلامت آن اطمینان پیدا کنید.

به عنوان مثال باید به رول باز کن و رول جمع کن دستگاه، کرییج، هشدارهای اتوماتیک و … توجه کنید که به درستی کار خود را انجام دهد. پس از این که قطعات دستگاه را چک نمودید و از سلامت دستگاه اطمینان پیدا کردید حتما قبل از خرید آن را تست نمایید و در همان تست میزان قابل توجهی بنر چاپ نمایید تا با خیالت راحت دستگاه را خرید نمایید.

اگر خرید شما از شرکتی معتبر انجام شود حمل و نقل دستگاه، راه اندازی و نصب، آموزش و … نیز در صورت نیاز توسط دستگاه انجام می گیرد. مجموعه ی سیمای شهر ارائه کننده دستگاه چاپ بنر نو و دست دوم می باشد و در این راستا خدمات و پشتیبانی های بسیاری برای خریدار در نظر می گیرد .این مجموعه این کار را برای رضایت مشتری انجام می دهد.

خرید دستگاه چاپ استوک

بررسی های اجمالی و خرید دستگاه چاپ استوک به شرایط مشتری و همچنین رویه فروش بستگی زیادی دارد زیرا عده ای از مشتریان برای بالا بردن روند فعالیت خود همچنین بالا بردن میزان سفارشات چاپ به وسیله دستگاه بنر تهیه و خرید میکنند عده ای هم برای اینکه دستگاه دارای قیمت پایین تری نسبت به دستگاه های نو باشد و همچنین موارد تست را انجام دهید و دارای سیتم تعمیر شده جدید است دستگاه چاپ بنر دست دوم خریداری می نمایند. دیگر مشتری ها به نسبت به این که شرایط مالی خاصی را دارند و نمی خواهند برای این مورد مقدار کمی هزینه کنند این دستگاه ها را مد نظر دارند .
در همین راستا میتوانی بیان کنیم دستگاه ها سالم بوده و تست و دوران استفاده برای مشتری را دارند از این رو میتوانیم موارد متعددی از فعالیت های دستگاه های چاپ بنر را در سیستم فروش و یا در سیستم معرفی دستگاه چاپ بنر را در نظر داشته باشم.

 

 

محصولات ما

فایل PDF این نوشته را برای خود ایمیل کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *