چه کنیم تا شرایط آسانی برای خرید دستگاه چاپ بنر داشته باشیم؟

چه کنیم تا شرایط آسانی برای خرید دستگاه چاپ بنر داشته باشیم؟
5 (100%) 2 votes

برای خرید یک دستگاه چاپ بنر کافی است با تماس با یک فروشنده و مجموعه ی مطمئن و پرداخت پیش پرداخت سفارش دهید . اما سادگی این نوع خرید لازمه ی رعایت نکاتی می باشد که در ادامه برای شما شرح می دهیم.

امروزه داشتن دستگاه چاپ بنر امروزه کار سختی نیست

هر انسانی به دنبال پیشرفت و توسعه ی کسب و کار خود می باشد فردی نیز که به دنبال خرید دستگاه چاپ بنر است در آینده ی کاری خود دوست دارد که به بزرگترین چاپخانه دار منطقه ی خود تبدیل گردد برای این کار باید نکاتی را رعایت کنید چرا که لازمه ی موفقیت در هر شغلی نیاز به تخصص و آموزش دارد.

خرید دستگاه چاپ بنر نیز از جمله خریدهایی است که شما حتما قبل از خرید باید تحقیق ، بررسی و آموزش های لازم را ببینید.
در مرحله ی نخست شما باید تحقیقات جامع و کاملی انجام دهید تا مشخص شود در منطقه ای که قصد کار دارید چه تعداد دستگاه چاپ بنر و چه میزان سفارش چاپ موجود است و در توان شما چه مقدار سفارش می باشد از نظر تعدد دستگاه و اپراتورهای مربوطه و همچنین متریال مورد نیاز. جواب به این سوالات و تحقیق و بررسی شاید پروسه زمان بر و کسل کننده ای محسوب شود اما وقت گذاشتن برای تحقیقات بسیار مهم و ضروری است.
و زمانی که با تحقیقات درست به این نتیجه ی مطلوب در این زمینه رسیدید باز زمان خرید دستگاه چاپ بنر نرسیده است بعد از رعایت این نکته شما باید به خدمات پس از فروش شرکت ها توجه فرمایید!! و از این موضوع مهم غافل نشوید بسیاری از افراد به این نکته توجه نمی کنند ولی متاسفانه بعدا بسیار پشیمان می شوند و مجموعه ی آن ها تا مرز ورشکستگی نیز پیش می رود.

چه دستگاهی داشتن و انتخاب خدمات پس از فروش دستگاه با کمی تحقیق و بررسی دست یافتنی است.

بررسی شرایط بحرانی

ما در این قسمت قصد داریم تا شما را با شرایط بحرانی که ممکن است در شغل چاپ بنر رخ دهد آشنا سازیم:
اگر حین ایام پرکاربردی چون دهه محرم ، ایام انتخابات ،بازگشت مسافران از سفرهای زیارتی و.. دستگاه شما اشکالی پیدا کند و یا به سرویس احتیاج داشته باشد شما در شرایط بحرانی قرار می گیرید چرا که در این ایام که به اصطلاح ایام پیک برای این شغل محسوب می شود ایام پرکربرد تکنسین ها و افراد خبره و با تجربه نیز می باشد و اگر شما از قبل و منطبق در قرارداد خود ذکر نکرده باشید که خدمات پس از فروش و تعمیرات داشته باشید با مشکل اساسی روبرو می شویید و علاوه بر از دست دادن این ایام اعتبار و ابروی شما نیز اگر سفارشی داشته باشید به خطر می افتد و اعتبار خود را از دست می دهید.
این موضع امری طبیعی برای هر دستگاه صنعتی به شمار می آید ولی ملاحظات قبلی شما می تواند به شما کمک کند که در این ایام به زحمت به نیفتید و از درآمد خوب این ایام نیز محروم نگردید.

اگر در قرارداد خرید شما این نکته دکر شود با تماس شما مبنی بر خرابی دستگاه شرکت موظف است تکنسین و فرد کارآزموده ی مرتبط را در هر زمان که شما احتیاج داشتید به محل شما اعزام نماید تا از پس خرابی دستگاه شما برآید.
اینکه چه خدماتی را بر می گزینید را شما انتخاب می کنید. در واقع انتخاب شرکت ارائه دهنده دستگاه چاپ بنر است که نشان می دهد تا چه اندازه خدماتی که در آینده قرار است بگیرید خوب و منظم و حرفه ای است. برای اینکه بفهمید هر شرکت چه خدماتی دارد، سری به مشتریان آن فروشنده بزنید و ببینید این مشتریان چه میزان رضایت دارند. البته همیشه مشتری ناراضی نیز وجود دارد، شما باید برآیند صحبت افراد مختلف را بدست آورده و سپس در مورد آن مجموعه تصمیم گیری کنید.
در مرحله بعدی است که پس از انتخاب یک شرکت، شما باید به انتخاب دستگاه چاپ بنر بپردازید.

فایل PDF این نوشته را برای خود ایمیل کنید

دیدگاه (1)

  • رحیمی پاسخ

    سلام
    ممنون از مطالب خوبتون
    برای خرید بهتره به چه مواردی بیشتر دقت کنیم تا خرید مناسبی داشته باشیم ؟
    لطفا ایمیل مارو هم عضو خبرنامه سایتتون بکنید
    ممنون

    تیر ۵, ۱۳۹۷ در ۱۲:۵۳ ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *