دستگاه چاپ بنر و راههای کسب درآمد به وسیله ی آن

دستگاه چاپ بنر و راههای کسب درآمد به وسیله ی آن
4.5 (90%) 4 votes

قیمت دستگاه چاپ بنر در کارگاه های متفاوت بستگی به لحظه ی خرید تا لحظه ی تحویل بنر درخواستی به مشتری متغیر باشد. یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوع ، هزینه خرید دستگاه چاپ بنر است. قیمت دستگاه چاپ بنر معمولاً بین ۱۰۰۰۰ دلار تا ۴۰۰۰۰ دلار متغیر می باشد و ممکن است قیمت آنها به‌مرورزمان و با نوسانات ارزی متحمل تغییرات شود. البته راهکارهایی چون ساخت دستگاه‌های کوچک‌تر مخصوص کارگاه‌های کوچک نیز وجود دارد که طبعا قیمت آنها نیز متفاوت است.

جوهر دستگاه چاپ بنر

عامل مهم بعدی هزینه جوهر دستگاه چاپ بنر برمی‌گردد. امروزه از جوهرهای مختلفی مانند سالونت، اکوسالونت و جوهرهای بر پایه آبی برای این دستگاه‌ها استفاده می‌کنند. بنابراین قیمت آنها نیز می‌تواند قیمت دستگاه چاپ بنر را تحت تاثیر خود قرار دهد. از دست رفتن هد دستگاه و همچنین سایر قطعات مصرفی نیز می‌تواند هزینه چاپ بنر را افزایش دهد.
آخرین مورد، قیمت خرید دستگاه بنر است. بنرها انواع مختلف با کیفیت‌های متنوعی دارند. سعی کنید بدون در نظر گرفتن قیمت، بنر با کیفیت بالا استفاده کنید و وضعیت آن را به مشتری خود توضیح دهید. بنابراین هنگام خرید دستگاه چاپ بنر و بررسی جنبه مالی آن، باید همه این موارد را در نظر بگیرید تا انتخابی درست داشته باشید.
دستگاه چاپ بنر چگونه می‌تواند به کسب درآمد کمک کند؟

کسب دارمد از دستگاه چاپ بنر

دستگاه چاپ بنر یکی از تجهیزاتی است که امروزه به عنوان منبع کسب درآمد مورد استفاده قرار می‌گیرد و برخی از شرکت‌های بزرگ و بسیاری از کارگاه‌های کوچک از این دستگاه استفاده می‌کنند. شاید در نگاه اول قیمت دستگاه چاپ بنر هزینه بالایی داشته باشد و برای شروع کار به سرمایه نسبتاً بالایی نیاز داشته باشید، اما تجربه کارگاهان قبلی نشان می‌دهد که انتخاب این دستگاه درست بوده است. بااین‌وجود، آیا قیمت دستگاه چاپ بنر می‌تواند از لحاظ اقتصادی توجیه‌پذیر باشد؟ آیا کسانی که این دستگاه را به عنوان منبع درآمد خود انتخاب کرده‌اند، آیا راضی هستند؟

امروزه چاپ بنر یک فرایند همه‌گیر است و تقریباً همه شرکت‌های دولتی و خصوصی از این ابزار نمایشی مهم استفاده می‌کنند. از طرفی نقش تبلیغاتی بنر بسیار وسیع است و بزرگترین حجم بنر در این حوزه مصرف می‌شود. دستگاه چاپ بنر به عنوان ابزار اصلی چاپ بنر شناخته شده و با اینکه قیمت دستگاه چاپ بنر به نظر بالاست ولی باز هم استفاده از آن می‌تواند توجیه اقتصادی داشته باشد. اما در ادامه از جنبه عمومی خرید دستگاه چاپ بنر خارج خواهیم شد و به‌صورت تخصصی به تأثیر این دستگاه بر روند اقتصادی کارگاه‌های چاپ بنر خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید!

بازار جدید به معنی درآمد بیشتر با دستگاه چاپ بنر

در استفاده از دستگاه چاپ بنر، رضایت مشتری در اولویت قرار دارد و باید نهایت تلاش خود را در کسب رضایت آنها به کار گیرید. اما موضوعی که نباید از آن غافل شوید، بازاریابی و کسب مشتری بیشتری برای کارگاه خود است. به‌عنوان‌مثال، تولید بنر باکیفیت می‌تواند به نوعی تبلیغ غیرمستقیم برای کار شما باشد؛ با سرعت عمل در انجام کار می‌توانید پاسخگوی تعداد مشتری بیشتری باشید؛ و استفاده از جوهر مختلف قدرت مانور کاری شما را بالا می‌برد.
برای کسب درآمد بیشتر و استفاده بهینه از دستگاه چاپ بنر، افزایش تعداد مشتریان و متراژ بنر چاپ شده در ماه باید معیار اصلی قرار داشته باشد. اگر به خواسته‌های مشتریان خود به دقت عمل کنید و رضایت آنها را در مورد کیفیت کار خود جلب کنید، طبیعتاً در بلندمدت به سطح درآمد بیشتری خواهید رسید و در بازار چاپ نیز شناخته‌تر می شوید.

 

سرعت عمل دستگاه بنر

مهم‌ترین فاکتوری که می‌تواند میزان درآمد شما را به کمک دستگاه بنر افزایش دهد، سرعت چاپ دستگاه است. دستگاه بنر نسبت به سایر تکنیک‌های تولید تابلوهای تبلیغاتی بالاتر است و می‌تواند حجم بیشتری تولید کند. از طرفی سرعت خشک شدن جوهر در این دستگاه‌ها بالاتر است؛ بنابراین نیازی به صبر کردن طولانی برای خشک شدن جوهر نیست.

سرعت چاپ بالا و همچنین خشک شدن سریع جوهر باعث می‌شود که توانایی پاسخگویی به مشتریان بیشتری داشته باشید و درآمد روزانه و سالیانه بالاتری به دست آورید.در واقع قیمت دستگاه بنر تابع میزان تولید روزانه آن خواهد بود. قیمت دستگاه بنر بالاتر به یعنی تکنولوژی و سرعت و کیفیت بالاتر خواهد بود.
دستگاه های مختلف قادر به چاپ ۲۰۰ تا ۳۰۰۰ متر مربع در ساعت است. هر چه شما از این ظرفیت بیشتر استفاده کنید و حجم بنر بیشتری چاپ کنید، طبیعتاً تعداد مشتریان بیشتری را پاسخگو خواهید بود. البته نمی‌توان کیفیت را فدای سرعت عمل کرد و درصورتی‌که نمی‌توانید این حجم کارایی را از دستگاه چاپ بنر دریافت کنید، در مورد کیفیت بنر به مشتری توضیح دهید و به آنها بفهمانید که کیفیت کار برای شما در اولویت قرار دارد.

 

 

محصولات ما

فایل PDF این نوشته را برای خود ایمیل کنید

دیدگاه (1)

  • مسعودی پاسخ

    امکان سفارش دستگاه بنر در سایز دلخواه وجود دارد؟

    اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۷ در ۱۲:۵۸ ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *