قیمت دستگاه بنر

قیمت دستگاه بنر
5 (100%) 4 votes

قیمت دستگاه بنر و بیان هزینه ی آن به چند مورد شامل موارد اجرایی و تصمیم گیری و موارد فنی دیگری اثر دارد که در ادامه آن ها شرح می دهیم. مدل دستگاه و امکاناتی که از آن انتظار دارید از اصلی ترین مراحل تصمیم گیری می باشد و بر قیمت دستگاه بنر اثر گزار است. بدیهی است که یک شهر کوچک به دستگاه بنر با سرعت و قدرت نیازی ندارد. همچنین یک دستگاه با هد زار برای جمعیت شهر بزرگ قطعا انتخاب درستی نمی باشد.
با گفتن میزان مصرف درخواستی از دستگاه بنر می توانید از کاندیدای چند دستگاه یکی را برگزینید.طبیعتا قیمت دستگاه بنر با فاکتورهایی که هر دستگاه دارد متفاوت می باشد.

نیاز شما به خرید دستگاه چاپ بنر

قطعا هر فروشنده ای از دستگاهی که در انبار خود موجود دارد اطلاعات دقیق تری دارد و میتواند اطلاعات کامل تری در اختیار شما بگذارد. قیمت دستگاه بنر به قیمت روز عرضه شده و به قیمت اصلی و حتی خدمات پس از فروش حرفه ای دستگاه نیز بستگی دارد . بعد اینکه مشخصات کلی برای خرید دستگاه بنر مورد نیاز رسیدید و مشخص شد که از دستگاه چه توقعاتی دارید با شرکت هایی که وارد کننده ی ای دستگاه به خصوص می باشند صحبت نمایید.

  • برای این کار باید بدانید چه شرکتهایی این دستگاه را وارد می کنند ؟
  • پشتیبانی و گارانتی دستگاه را در قرار داد خود می نویسند؟
  • آیا به تازگی در این حیطه مشغول به فعالیت شده اند؟ با کدام چاپخانه ها فعالیت داشته اند و میزان فروش آن ها اکنون مقرون به صرفه می باشد؟
  • تحلیل میزان رضایت مشتری های قبلی بسیار نکته ی مهمی می باشد. این که بدانیم علت نارضایتی مشتریان قبلی به کدام مورد اشاره دارد و موارد آموزشی و مشتری مداری شان قابل قبول می باشد؟
  •  ما چقدر روی خدمات پس از فروش آنها می توانیم حساب کنیم؟
  • آیا وسایل کمک آموزشی و قطعات دستگاه را دارا هستند ؟
  • در روزهای تعطیل پاسخگوی شما می باشند؟

حساسیت در انتخاب خدمات پس از فروش

قطعا بهترین دستگاه دنیا ولی بدون داشتن خدمات پس از فروش به دردی نمی خورد. زیرا به هر صورت دستگاه خریداری شده با مشکلاتی روبرو خواهد شد.
یک دستگاه معمولی ولی با خدمات پس از فروش کامل تر به شما کمک خواهد کرد در بازار نقش موفق تری ایفا می کنید، چون در عصر کنونی فرصت ها و دقیقه ها حرف اول را میزند . زمان و کیفیت بالا و خدمات پس از فروش آن حرف اصلی را برای موفقیت در بازار خواهند زد. توقف کار دستگاه و تولیدات تیم و کار شما را دچار مخاطره می کند.

دانش و اطلاعات پرسنل فنی مورد بسیار مهمی است که برای شرکت اهمیت فراوانی دارد. بدون شک شرکتی که خدمات در حد وسیع ارائه می دهد باید از نظر اطلاعات فنی نیز سطح قابل قبولی داشته باشد.
این موارد شامل خدمات پس از فروش و موارد اطلاعات کامل از دستگاه ها می باشد. به مدیران آن شرکت را مد نظر قرار دهید اگر آنها در زمینه کار خود تخصص ندارند به هیچ وجه آز آنها خرید نکنید. چراکه اگر مدیریت متخصص نباشد چطور میتواند بخش فنی خوبی را در کنار هم گرد آورد.
موارد بالا از موارد بسیار مهم برسیستم های مشتری مداری می باشد.

عوامل تعیین کننده قیمت دستگاه چاپ بنر

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید قیمت دستگاه بنر به شرایط زیادی بستگی دارد. شرایط مختلفی می توانند بر روی قیمت گذاری این دستگاه موثر باشد. اگر این موارد را نادیده بگیرید آسیب زیادی به شما وارد می کند.یکی از مهمترین این عوامل خرید کردن به صورت قسطی است.
در حالی که برخی شرکت ها به خرید اقساطی دستگاه چاپ بنر تاکید می کنند، طبق آمارهای موجود خرید به صورت اقساطی دستگاه بنر کار اشتباهی است. نه تنها اینکه قیمت دستگاه بنر در فروش اقساطی بالاتر از حد عرف گفته ی شود، بلکه بار روانی پرداخت اقساطی برای خریدار دستگاه بنر مشکلاتی را برای او به وجود می آورد. خرید اقساطی به هیچ وجه نمی تواند مشکلات شما را به تنهایی حل کند و تنها بار بزرگی بر روی دوش شما می گذارد. درست است که قیمت دستگاه بنر در طرح های ویژه و مدت دار و اقساطی شکسته می شود.اما به همین میزان استرس به خریدار محتمل می شود و از کار اصلیش خود وا می ماند.

تاثیر خدمات پس از فروش بر قیمت دستگاه چاپ بنر

قیمت دستگاه بنر علاوه بر موارد بالا ، به میزان و نوع خدمات نیز بستگی زیادی دارد. متاسفانه خریداران دستگاه بنر به این موضوع مهم یعنی خدمات ارائه شده توسط شرکت خریدار بر روی دستگاه بنر دقتی ندارند و به آن اهمیتی نمی دهند. دقت کنید که بهترین دستگاه چاپ بنر دنیا نیز اگر توسط یک شرکت بی نظم و بدون مسئولیت که خدمات مناسبی به مشتریان نمی دهند خرید کنید، هیچ کاربرد مفید و اثر گزاری در آینده برای شما و مجموعه ی شما نمی گزارد. به این دلیل که برخی شرکت ها خدمات مناسبی بر روی دستگاه خود ارائه نمی کنند، شما در استعلام قیمت دستگاه بنر این شرکت ها قطعا با رقم کمتری مواجه می شوید.

انتخاب درست دستگاه چاپ بنر

به این نکته توجه چندانی نداشته باشید و با دید باز اقدام به خرید نمایید.  سرعت و کیفیت دستگاه چاپ بنر یکی دیگر از عوامل تاثیر گزار بر روی قیمت دستگاه بنر می باشد. در واقع این سرعت و کیفیت به هد نیز بستگی دارد و در تفاوت قیمت خود را بروز می دهد.سعی کنید با نیاز سنجی درست و حرفه ای، دستگاه مورد نیاز خود را بشناسید و آن را تهیه کنید. اگر یک دستگاه پر سرعت با قیمت بالاتر از حد دیگر دستگاه ها خریداری کنید، باید برای آن سفارش تضمینی وجود داشته باشد. اگر سفارش شما به اندازه کافی نباشد دستگاه شما در اکثر زمان ها بیکار است .  البته قیمت دستگاه بنر به بدنه و برخی دیگر از تجهیزات دستگاه چاپ بنر نیز بستگی دارد.  باید سعی کنید تمامی مشخصات دستگاه ها را با هم مقایسه کنید و نهایتا گزینه ای مناسب خود را انتخاب نمایید.

 

 

محصولات ما

فایل PDF این نوشته را برای خود ایمیل کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *