چرا دستگاه فایبر بخریم؟

چرا دستگاه فایبر بخریم؟
امتیاز بدهید!

دستگاه فایبر از جمله دستگاه برش لیزر می باشد که امکان مارکینگ و حکاکی بر روی متریال مختلف را دارا می باشد.همین مورد باعث محبوب شدن این دستگاه در میان مردم شده است.دستگاه فایبر قابلیت و کارایی متفاوتی نسبت به سایر دستگاه های دیگر دارد سعی میکنیم در ادامه نوشته شما را با این قابلیت ها آشنا کنیم.

ماندگاری زیاد:

مزیت‌ مهم دستگاه فایبر این است که فعالیت مکانیکی کمتری نسبت به سایر دستگاه های مشابه دارد. این موضوع باعث می‌شود که قطعات ساییدگی پیدا کنند که سبب طول عمر دستگه می شود.

دقت و صحت بالا:

در تکنولوژی دستگاه فایبر از فیبرهای نوری استفاده شده است به همین سبب اشعه ی لیزر موجود در دستگاه فایبر نسبت به سایر دستگاهها قطر کمتری دارد و همین موضوع باعث بالا رفتن دقت و صحت دستگاه می شود.

قابلیت کار بر روی مواد مختلف:

دستگاه فایبر قابلیت کار بر روی انواع متریال‌های فلزی و غیرفلزی را دارد و این باعث می‌شود حوزه عملکردی دستگاه بسیار وسیع شود. در ضمن حساسیت بالای دستگاه امکان استفاده از آن در صنایعی مانند هوافضا و کامپیوتر را نیز به وجود آورده است.

سرعت بالا در حکاکی:

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های لیزر، سرعت بالای آن در برش ، حکاکی و مارکینگ سطوح مختلف می باشد. اشعه لیزر توان بالایی دارد و می‌تواند مواد مختلف را بدون مشکل برش دهد.

قابلیت تنظیم شدت اشعه لیزر:

اشعه لیزر در دستگاه فایبر قابل تنظیم است و این بدین معنی است که برای مواد مختلف می‌توان از قدرت اشعه مختلف به کار برد. در ضمن برای حکاکی از شدت اشعه کمتر و برای برش شدت اشعه بیشتری لازم می باشد.

عدم نیاز به چیلر خنک‌کننده و صرفه‌جویی در مصرف انرژی:

از دیگر قابلیت‌های دستگاه لیزر فایبر این است که داغ نمی‌شود و نیازی به چیلر خنک‌کننده ندارد. این موضوع باعث می‌شود که انرژی کمتری توسط دستگاه صرف شود و دستگاه نیز ازلحاظ مصرف انرژی در سطح قابل قبولی قرار گیرد.

دستگاه فایبر را از کجا بخریم؟

یکی دیگر از سؤالات پرتکرار کاربران دستگاه مارکینگ فایبر این است که دستگاه را از کجا بخرند. فروشگاه‌های واقعی و اینترنتی زیادی وجود ندارد که دستگاه‌های فایبر را تولید کنند و یا بفروشند. بااین‌وجود برای خرید دستگاه فایبر می‌توانید در گام اول در اینترنت جستجو کنید. این روش باعث می‌شود که دید مناسبی نسبت به دستگاه‌های فایبر داشته باشید و آگاهی خود را نسبت به آن بالا ببرید. در گام دوم، از طریق تماس با شرکت فروشنده، اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه به دست می آورد. در گام آخر با مراجعه حضوری در شرکت می‌توانید نسبت به خرید دستگاه فایبر اقدام کنید.
دستگاه‌های مارکینگ فایبر در انواع و اندازه‌های مختلفی تولید می شوند و ممکن است انتخاب آنها کمی شما را گیج‌ کنند.بنابراین برای دریافت آخرین قیمت دستگاه فایبر و کسب مشاوره در مورد آن با ما در تماس باشید.

 

 

محصولات ما

فایل PDF این نوشته را برای خود ایمیل کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *