دستگاه برش لیزر برای مقوا و کاغذ

دستگاه برش لیزر
دستگاه برش لیزر برای مقوا و کاغذ
امتیاز بدهید!

اگر قصد بیان دلیل محبوبیت دستگاه برش لیزر در صنایع مختلف را بخواهیم به طور خلاصه بیان کنیم به دقت و سرعت در این دستگاه پی می بریم.
دستگاه لیزر یکی از بهترین دستگاه ها برای برش و حکاکی انواع موادی است که شما انتظار دارید.
امروزه هیچ کدام از دستگاه های دیگر نمی توانند از لحاظ دقت و سرعت با دستگاه برش لیزر رقابت کنند.
در زمان گذشته و دهه های پیشین و قبل از پیدایش انواع دستگاه های CNC و لیزری تمامی کارها به صورت دستی انجام می گرفت که این کار بسیار زمان بر و شامل هزینه های گزافی می شد. پیدایش این دستگاه ها کمکی شایانی به بشریت نمود و باعث شد آنچه آدمی در رویاهایش به آن می پرداخت به و سیله ی این دستگاه ها عملی نماید.

برش مقوا با دستگاه لیزر

یکی از مواردی که با اضافه شدن دستگاه برش لیزر به چرخه دستگاه های صنعتی مورد توجه قرار گرفت، و به آن پرداخته شد و کار را بسیار آسان کرد برش مقوا و کاغذ بود.
شاید در وهله ی اول برش مقوا و کاغذ شاید آنقدرها کاربردی و کار پیچیده ای به نظر نرسد اما نمود آن را به خوبی در کارهای هنری و تزیینی مشاهده خواهید نمود.
برای نمونه اگر بخواهیم مورد عینی مثال بزنیم برش انواع ونیل و استیکر نیز در همین دسته جای می گیرد.
با استفاده از دقت بسیار بالای دستگاه برش لیزر شما می توانید طرح های پیچیده ای را که شاید فقط از از طریق رایانه می توانستید آن را مشاهده کنید بر روی کاغذ برش می زند که شاید این امکان با دست به هیچ عنوان امکان پذیر نبود.

پرکاربردترین نمونه کاربردی با برش مقوا

یکی از پرکاربردترین نمونه های کاربردی برش مقوا، درست کردن کارت های تبریک و حتی کارت عروسی است که امروزه انواع آن را در بازار مشاهده می فرمایید.
برش طرح کارت عروسی و ایجاد طرح بر روی مقوا هایی که به عنوان کارت پستال مورد استفاده قرار می گیرند، از مهمترین کارکرد های برش مقوا است.
برای مثال دستگاه برش لیزر  پاورکم مدل ۱۲۱۸ یکی از انواع دستگاه های لیزر است.این دستگاه به علت قیمت مناسب و سایز کوچک ، مورد توجه کسانی است که به صورت خاص بر روی برش کاغذ و برش مقوا فعالیت می کنند و از آن انتظار دارند.این دستگاه به عنوان یکی از پرکاربرد ترین دستگاه لیزر در بازار شناخته می شود.

قابل ذکر است این دستگاه به جز برش مقوا و کاغذ کاربرد های فراوان دیگری نیز دارد.قیمت دستگاه برش لیزر مثل دستگاه چاپ بنر کونیکا مدل آی ۸ مانند انواع دستگاه لیزر است.این مجموعه عرضه کننده بزرگ انواع دستگاه سی ان سی است.از جمله دستگاه های با کیفیت و معتبری می باشند.مدل های مختلف این نوع دستگاه، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.دستگاه لیزر مدل ۱۳۹۰ نیز از دیگر دستگاه های مناسب در این زمینه می باشد.رزومه شرکت سیمای شهر خود تایید کننده این موضوع می باشد.

خدمات پس از فروش

خدمات ارائه شده توسط این مجموعه همواره با شعف مشتریان و احساس رضایت آن ها همراه شده است.برای خرید دستگاه چاپ بنر و یا درخواست مشاوره رایگان می توانید فرم دریافت سفارش را دریافت کرده و آن را ارسال نمایید و یا با مجموعه ی ما تماس بگیرید تا کارشناسان مربوطه شما راهنمایی کنند.مشاوران سیمای شهر در زمینه دستگاه چاپ بنر با شما تماس گرفته و در خرید به شما کمک می کنند تا بهترین خرید ممکن را داشته باشید و کسب و کار نوین خود را راه اندازی نمایید و در کار خود به موفقیت برسید و مجموعه ی سیمای شهر نیز تا انتها با خدمات پس از فروش خود در کنار شما خواهد ماند.گروه مشاورین فروش و گروه مشاورین پلان اقتصادی از مجموعه گروههای از برای فروش دست آوردن و انتخاب فعالیت شما با دستگاه و هزینه که میکنید همیشه برای خدمت رسانی به شما آماده است.
گروه فروش و پشتیبانی گروه گفته می‌شود که در واقع دستگاه برای شما اجرا می کنند و این گروه در واقع توانایی فعالیت دستگاه های مورد نظر فایل های مورد نظر را برای فعالیت دستگاه و همچنین به شما آموزش می دهند در واقع بخش آموزش مخصوص قسمت پشتیبانی فروش دستگاههای برش لیزر می باشد.

 

 

محصولات ما

فایل PDF این نوشته را برای خود ایمیل کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *