شما هم میتوانید برترین مرکز برش لیزر در شهرتان باشید به شرطی که…..

دستگاه برش لیزر غیر فلزات
شما هم میتوانید برترین مرکز برش لیزر در شهرتان باشید به شرطی که…..
5 (100%) 1 vote

امروزه شما با دستگاه برش لیزر غیر فلزات می توانید با مواد مختلفی اعم از پلکسی، ام دی اف، چوب ،چرم و پلاستیک برش و حکاکی را به انجام برسانید و طرح ایده آل و دلخواه خود را تولید کنید نحوه ی کار دستگاه برش لیزر غیر فلزات به این شرح است که با استفاده از یک منبع تولید لیزر که معمولا تیوب شیشه ایی است اشعه لیزر را منعکس می کند.
به دلیل وجود تفاوت هایی که درون هر دستگاه موجود است شما در بازار دستگاه ها با قیمت های متفاوتی مشاهده می کنید و این تفاوت ها به دلیل قطعات یدکی دستگاه کیفیت بدنه و وجود گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و شما در بازار دستگاه هایی با قیمت های متنوع عرضه می شود.

خرید دستگاه برش لیزر

چیزی که باید به آن توجه کنید اینکه دستگاهی را خرید کنید که در کارخانه های معتبر و صاحب نام تولید گردد و سعی کنید از دستگاه های مونتاژ داخل کمتر استفاده کنید و گرنه در آینده مشکلات زیادی روبرو می شوید.
شما برای خرید هر چیزی در بازار با استعلام و پرس و جو درباره ی خرید دستگاهی که می خواهید بخرید به یک سری اطلاعات و مشخصات کلی از آن دستگاه برش لیزر غیر فلزات دست پیدا خواهید کرد ولی بعد دچار تضاد می شوید به خاطر اختلاف قیمتی که وجود دارد و در بازار مشاهده می کنید ولی بد نیست بدانید که این دستگاه ها مشخصات فنی و تخصصی زیادی وجود دارد که به واسطه ی کاربران عام قابل شناسایی نمی باشد.

واردات دستگاه برش لیزر

نکته ی مهم دیگری که می خواهیم به آن اشاره کنیم اینکه تمامی دستگاه های که به داخل کشور وارد می شوند به جز تعداد کمی که برند اروپایی قیمت آن ها بالای صد میلیون تومان می باشد وولی دستگاه هایی که مونتاژ داخل هستند به طبع قطعاتی که به کار رفته است کیفیت مطلوبی ندارد و در مدت های آتی شما را دچار مشکل می کند.
حال سوالی که پیش می آید اینکه اگر می خواهیم دستگاهی با مشخصات خوب خریداری کنید باید چه کنیم ؟

بهترین روش تحقیق

بهترین روش برای یک خرید خوب اینکه سعی کنید با مشتریانی که قبلا خرید کرده اند صحبت کنید و راجب کیفیت دستگاه برش لیزر غیر فلزات و گارانتی که از شرکت تابع خرید کرده اند سوال کنید چرا که بهترین راه برای خرید خوب و تضمینی سوال از همین افراد است.

 

 

محصولات ما

فایل PDF این نوشته را برای خود ایمیل کنید

دیدگاه (1)

  • علی محمدی پاسخ

    برای راه اندازی یک کارگاه برش به چند دستگاه و چه دستگاه هایی نیاز هست ؟؟؟

    تیر ۲۳, ۱۳۹۷ در ۱۱:۳۳ ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *