میزان استراحت دستگاه بنر

میزان استراحت دستگاه بنر
میزان استراحت دستگاه بنر
5 (100%) 3 votes

دستگاه بنر شما هر چند وقت یکبار باید در حالت استند بای و استراحت قرار بگیرد؟… بی شک این جمله از تلخ ترین جملاتی است که صاحبان صنایع در این حوزه شنیده اند.

البته امری طبیعی است که تمامی صاحبان صنایع و مشاغل فنی، با چنین مواردی روبرو شده اند. اما با این وجود، هر بار توقف دستگاه و یاخواب دستگاه در یک کارگاه یا دفتر فنی، نوعی خسارت سخت محسوب می شود که به سختی می توان از پس جبران آن برآمد.
به همین دلیل است که، یکی از مهم ترین نکات و مواردی که قبل از خرید دستگاه بنر باید به آن توجه داشته باشید ،مراقبت های دستگاه چاپ بنر، میزان اهمیت نظافت، بازدید و سرویس های روزانه و یا منظم هفتگی و همچنین تعمیرات جزئی دوره ای می باشد.
ممکن است شما در دید اول زمانی که صرف سرویس و بازدید و نظافت از دستگاه بنر می شود، اتلاف وقت و هزینه به حساب بیاورید، اما بدون شک در بلند مدت منجر به سود و راندمان مطلوب برای مجموعه ی شما می شود.

فواید رسیدگی منظم به دستگاه بنر

در اینجا می خواهیم به سه فایده رسیدگی منظم و نظافت و بازدید دستگاه بنر، را برای ما بیان کنیم:
اولین فایده کم شدن توقف دستگاه برای مدت زمان طولانی تر که همین امر سبب کاهش هزینه ها و خسارات وارده به دستگاه می شود.
مورد بعدی طولانی شدن عمر مفید دستگاه و راندمان بالا در دراز مدت می شود.
و در نهایت صرفه جویی در زمان و هزینه های اضافی برای تعمیرات طولانی تر و تعویض قطعات می باشد.
سومین مورد، صرفه جویی و به عبارت دیگر، حذف هزینه های اضافی برای تعمیرات طولانی و یا تعویض قطعات است. زمانی که به نظافت ها و بازدید های کوچک و روزانه یا هفتگی دستگاه بنر توجهی نشود، علاوه بر کثیف شدن و جرم گرفتن دستگاه ها، امکان گسترش خرابی های جزئی و کوچک افزایش می یابد. این آلودگی ها و خرابی های جزئی، در مدت زمان نسبتا طولانی می تواند منجر به خرابی شدید و ایجاد خسارت سنگین برای شرکت شما به بار بیاورد.

سرویس دستگاه بنر

بخشی از این دقت و اهمیت به نظافت و سرویس های دوره ای کوچک، می بایست توسط اپراتور یا به اصطلاح کاربر دستگاه رعایت شود و به عبارت بهتر، بستگی به دقت و حساسیت اپراتور دارد.
اما علاوه بر اپراتور، کارفرما و صاحب کارگاه یا دفتر چاپ و تبلیغاتی که یک یا چند دستگاه بنر را خریداری کرده و مورد استفاده برای مجموعه ی خود گذاشته است ، می بایست به اپراتورها تاکید کند تا به این رسیدگی های کوچک و ظاهرا کم اهمیت توجه ویژه ای داشته باشند.
مورد مهم دیگری که بسیار قابل اهیمت می باشد و باید پیش از خرید دستگاه بنر به آن دقت کنید اهمیت به کیفیت و نوع قطعات و تجهیزات تشکیل دهنده ی دستگاه بنر در هنگام خرید است. که این مورد می تواند احتما وقوع خسارت در آینده را تا حد زیادی کاهش دهد.

استفاده از متخصصین

بهتر است کارفرما وقت و انرژی قابل توجهی را صرف تحقیق و بررسی و به عبارت بهتر پژوهش در مورد انواع تجهیزات و قطعات تشکیل دهنده ی دستگاه بنر نماید و علاوه بر این، از مشورت و نظر مشاورین و صاحب نظران مستقل و مجرب نیز استفاده کند. همچنین یکی دیگر از روش های پی بردن به نوع و کیفیت قطعات، پرس و جو از سایر افرادی است که قبلا نمونه و یا مدل های مشابه دستگاه مورد نظر وی را خریداری کرده اند و حداقل شش ماه تا یکسال با آن به کار پرداخته اند.
بهتر است این پرس و جو و کسب آگاهی، به صورت حضوری در مکان و در حین انجام کار صورت گیرد.
در مجموع هر مقدار که کارفرما نسبت به دستگاه چاپ بنر دانش و آگاهی به دست آورد، هم می تواند برای خرید و کار با آن دستگاه از توانایی و درک بهتری داشته باشد، و هم کنترل بهتر و مدیریت دقیق تری بر عملکرد اپراتورهای مستقیم دستگاه را داشته باشد.

توجه به خدمات پس از فروش

یکی دیگر از موارد قابل توجه پیش از خرید دستگاه بنر، اهمیت نهادن به خدمات پس از فروش در خرید دستگاه بنر و میزان ارتباط فروشنده ی دستگاه با مشتری است. به عبارت بهتر، شاید قطعات و تجهیزات یک دستگاه بنر به ویژه مهمترین قطعه و تجهیز یعنی هد دستگاه و متعلقات آن، ساخت برندی معروف و مطرح و از کیفیت و استقبال بالایی در سطح ملی و بین المللی برخوردار باشند، اما خدمات پس از فروش و شرایط ویژه تعمیر یا تعویض آن در ایران موجود نبوده یا چندان فراگیر نباشد.

لذا در صورت خرید دستگاه بنر با چنین قطعه و تجهیز پیشرفته ای، متاسفانه در صورت خرابی و نیاز به تعویض، امکان رسیدگی فوری وجود نداشته و کارفرما همان جمله ی تلخ را خواهد شنید. چرا که لازم است قطعه از دستگاه جدا شده و به نمایندگی منتقل، تعمیر یا تعویض گردد و این اتفاق به معنی چند روز خواب و توقف دستگاه بنر می باشد.
در نتیجه علاوه بر کیفیت، امکان رسیدگی به مشکل آن در کوتاه ترین زمان توسط نزدیک ترین نمایندگی از طرف شرکت فروشنده، نکته ی مهم دیگر می باشد.
موارد بالا در موارد اصلی سیمای شهر بوده و همچنین موارد پشتیبانی از قسمت های اصلی این موارد به حساب می آید زیرا دستگاه های چاپ بنر در این خصوص بسیار مورد توجه قرار دارند و میتوانیم بیان کنیم این موارد از جمله موارد اصلی در خصوص موارد پشتیبانی دستگاه های چاپ بنر می باشد .

متریال با کیفیت

متریال دستگاه بنر در این زمینه از خدمات منجر به بهبود سیستم های پشتیبانی و همچنین تامین قطعات حرفه ای در این زمینه می باشد .
از موارد یاد شده در بالا باید بیان کنیم خدمات پشتیباینی محصولات و قطعات و همچنین واردات همه ی قطعات در تامین متریال های پشتیبانی حرفه ای از دیگر خدمات اصلی سایت سیمای شهر بوده در همین زیمنه از شما دعوت به عمل می آوریم از موارد معرفی دستگاه های در بالا برسی به عمل آمورید و یا در فرم تماس با ما در این زمینه سوالات خود را مطرح کنید .

 

 

محصولات ما

فایل PDF این نوشته را برای خود ایمیل کنید

دیدگاه (1)

  • مصطفی پاسخ

    سلام
    ایا استفاده نکردن دراز مدت از یک دستگاه مشکلی برای آن ایجاد میکند ؟ مثلا خشک شدن جوهر در هد؟

    خرداد ۲۹, ۱۳۹۷ در ۱۱:۲۸ ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *