جوهر دستگاه چاپ بنر

جوهر دستگاه چاپ بنر
جوهر دستگاه چاپ بنر
5 (100%) 2 votes

نگهداری از دستگاه چاپ بنر اهمیت فراوانی دارد و شما باید همواره به آن توجه داشته باشید. و نمی شود به سادگی از آن چشم پوشی نمود .حتی اگر شما بهترین نوع از دستگاه چاپ بنر را تهیه کرده باشید ولی در صورتی که رسیدگی های لازم برای نگهداری از آن صورت نپذیرد دستگاه شما به زودی آسیب خواهد دید و خراب می شود.
با گذشت زمان و بعد از مدتی دستگاه دچار مشکلات زیادی خواهد شد. مشکلاتی که حتی باعث قطع شدن روند چاپ خواهد شد.
یکی از نکات بسیار مهم که همواره باید به صورت جدی مورد توجه چاپخانه داران و مسئولین خرید شرکت قرار گیرد، خرید جوهر است.
خریداری جوهر و دقت در حین خرید جوهر دستگاه چاپ بنر امری حیاتی به حساب می آید .چرا که رابطه مستقیمی با نحوه عملکرد و میزان عمر دستگاه چاپ بنر و نوع مرکب مصرفی وجود خواهد داشت. همچنین در بسیاری از مواقع مشتری فقط به قیمت جوهر توجه می کند غافل از اینکه قیمت پایین تر با توجه به کیفیت پایین تر خواهد بود در واقع همیشه جوهر های بسیار ارزان در آینده مشکلات عدیده ایی به وجود خواهند آورد.
علاوه بر این ، جوهر بی کیفیت به دستگاه چاپ بنر آسیب جدی وارد می کند .و باعث بروز مشکلات و خسارات و هزینه های زیاد برای دستگاه چاپ خواهد آمد.

اهمیت جوهر دستگاه چاپ بنر

مهمترین عامل در کارکرد راحت و بدون ایراد دستگاه بنر جوهر مصرفی آن که روزانه از آن استفاده می شود می باشد. بهترین راهکار برای داشتن چاپ عالی و با کیفیت خوب و بدون مشکل استفاده از جوهر های با کیفیت و بدون ایراد و دارای عمر مفید بالا خواهد بود در واقع توصیه همیشگی مجموعه ی سیمای شهر این است که با خرید جوهر ارزان تر ، دستگاه خود را دچار مشکل نکنید. و به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید.
این نوع جوهر ها باعث خرابی و گرفتگی هد شده و همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم هد دستگاه به عنوان قلب دستگاه شناخته می شود و آسیب رسیدن به این قطعه مساوی خراب شدن کل دستگاه شما می شود پس اگر دقت لازم را در خرید جوهر به کار نبرید کل سیستم دستگاه چاپ بنر را به هم می ریزد.
راه حلی که ما به شما ارائه می دهیم، خرید از شرکت های معتبر و برندهای معروف ارائه دهنده جوهر در ایران است. با این کار از شرکتی خرید کرده اید که پاسخگوی مشکلات به وجود آمده خواهد بود و دارای سرویس و خدمات برای محصولات خود باشد. و اگر مشکلی پیش آید مسئولیت کار خود را به عهده می گیرد و از پس مشکل شما بر می آید .مجتمع سیمای شهر با داشتن سابقه ۱۵ ساله و یکی از قدیمی ترین مراکز عرضه و فروش جوهر مخصوص دستگاه چاپ بنر در ایران می باشد.
انواع جوهر دستگاه بنر شامل موارد زیر است:

  • جوهر هد کونیکا
  • جوهر هد سیکو ژاپن
  • جوهر اکوسالونت برای هد های اپسون DX4 , DX5 , DX7 , DX8
  • جوهر مخصوص هد اسپکترا پولاریس
  • جوهر برای هدهای یووی اپسون و ریکو ژاپن
  • جوهر مخصوص هدهای زار انگلستان

برای خرید جوهر باکیفیت دستگاه

شما برای خرید می توانید به صورت تلفنی با کارشناسان سیمای شهر تماس گرفته و میزان جوهر درخواستی خود را اعلام دارید. و از راهنمایی مشاوران ما برای خرید جوهر متناسب با دستگاه خود صحبت نمایید و بهترین خرید ممکن را داشته باشید.
همچنین برای بهره مندی از مشاوره رایگان با کارشناسان سیمای شهر می توانید از فرم ثبت سفارش استفاده کنید. تا کارشناسان ما پس از بررسی با شما تماس بگیرند و شما را برای خرید جوهر دستگاه چاپ بنر راهنمایی کنند و همواره پشتیبان شما باشند.

فایل PDF این نوشته را برای خود ایمیل کنید

دیدگاه (1)

  • saeed پاسخ

    جوهر مناسب و با کیفیت از نظر ظاهری باید چه ویژگی داشته باشه؟؟؟ از کجا متوجه بشیم که فروشنده در مورد کیفیت جوهرش داره صداقت رو رعایت میکنه ؟ ایا بو یا ظاهر جوهر میتونه نشان دهنده کیفیت یا عدم کیفیتش باشه ؟

    خرداد ۱۷, ۱۳۹۷ در ۱۱:۱۴ ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *