آیا می دانید به وسیله ی توسعه ی دستگاه بنر می توانید کسب درآمد خود را افزایش دهید؟

آیا می دانید به وسیله ی توسعه ی دستگاه بنر می توانید کسب درآمد خود را افزایش دهید؟
5 (100%) 1 vote

افزایش درآمد با دستگاه بنر

کسب درآمد از چاپ دیجیتال و استفاده از توسعه ی دستگاه بنر و فلکسی که از جمله مهمترین روش های چاپ دیجیتال می باشد و این امر به منظور انجام امور چاپ و تبلیغات، همه روزه در حال رشد می باشد. درآمد چاپ دیجیتال نیز به همین دلیل در حال افزایش می باشد و تا جایی ادامه پیدا می کند که دیگر در شرایط فعلی، نمی توان انتشار آگهی های تبلیغاتی و معرفی، ساخت تابلو ها، اعلانات گوناگون و حتی اطلاعیه های تبریک یا تسلیت به مناسبت های مختلف در ابعاد بزرگ را بدون در نظر گرفتن نقش چاپ دیجیتال و درآمد چاپ دیجیتال رو به افزایش را متصور شد.

دستگاه پرکاربرد

به همین دلیل می توان یکی از مهم ترین دستگاه های مورد استفاده برای صنعت چاپ دیجیتال را، توسعه ی دستگاه بنر دانست. این دستگاه به عنوان تجهیز اصلی برای صنایع تبلیغاتی و کارگاه های کوچک و بزرگ چاپ، از جمله محبوب ترین و متداول ترین ماشین آلاتی است که در طی این سال ها مورد استفاده ی بسیاری از صاحبان صنایع مذکور بوده است و توانسته اند به واسطه آن درآمد چاپ دیجیتال خود ر اافزایش دهند.
از عمر توسعه ی دستگاه بنر در صنایع چاپ و تبلیغات ایران، حدود بیست سال می گذرد. یعنی این دستگاه در کمتر از بیست سال توانسته است تا این میزان مورد توجه و استفاده در صنایع و حوزه های مشاغل گوناگون باشد. پیش از آنکه این دستگاه وارد ایران شود، تمامی امور تبلیغاتی و چاپ آگهی ها و اطلاعیه ها، بر روی کاغذ یا مقوا انجام می گرفته است و در موارد معدودی که نیاز به استفاده از بنر یا فلکسی برای چاپ بوده، پروژه ی چاپ بر روی بنر به خارج از کشور منتقل می شده و این برون سپاری نیاز به صرف زمان بسیار زیاد برای آماده سازی محصول داشته است.

تاریخ ورود دستگاه به کشور

در سال های ابتدایی ورود دستگاه چاپ بنر به کشور، تنها برخی شهرها مانند تهران و مشهد از داشتن چنین دستگاهی برخوردار بودند و در نتیجه انجام پروژه های چاپ بر روی بنر، تا حد زیادی افزایش یافت. چرا که دیگر به جای ارسال پروژه ها به خارج از کشور، انجام این امور در شهرهای داخلی مقدور شده بود.
همزمان با افزایش کاربرد بنر در امور گوناگون شخصی، خانوادگی و حتی رسمی و تجاری در مقیاس و تیراژ بیشتر، تمایل برخی از صاحبان صنایع و مشاغل مرتبط با این حوزه ها که قبلا از دستگاه های مکانیکی و کاغذ برای پیشبرد کار خود استفاده می کردند، به دستگاه چاپ بنر بیشتر شد تا جایی که امروز می بینیم تقریبا تمام تابلو و آگهی های بزرگ با متریال کاغذی یا مقوایی جای خود را به آگهی های با متریال دستگاه چاپ بنر داده است.

این میزان استفاده از دستگاه تا جایی است که حتی ممکن است کارفرمایان و صاحبان شغل در سایر حوزه های غیر مرتبط، که تنها بخشی از کار و فعالیت آنها به امور روابط عمومی و اطلاع رسانی نیاز دارد، حد اقل یک دستگاه چاپ بنر خریداری کرده و برای مواقع مورد نیاز از آن استفاده کنند.

درآمد چاپ دیجیتال و اپراتور دستگاه چه ارتباطی به هم دارند.

نتایج مثبت دستگاه بنر بر صنعت

از دیگر نتایج مثبت توسعه ی دستگاه بنر و دستگاه چاپ بنر، افزایش تعداد افرادی است که در مورد کار با این ماشین تبحر و مهارت خوبی کسب کرده اند.
در حقیقت اپراتوری دستگاه چاپ بنر یکی از مهم ترین و موثر ترین لازمه های درآمد چاپ دیجیتال با توسعه ی دستگاه بنر است. چرا که راه اندازی، بهره برداری، نگهداری و تعمیرات جزئی این دستگاه ها، نیاز به دانش و توانمندی های قابل توجهی دارد.
از طرف دیگر، اپراتور این دستگاه به خاطر تحت کنترل داشتن دستگاهی حاصل ترکیب ساختارهای مکانیکی، الکترونیکی، دیجیتال و نرم افزاری، می بایست از دقت، تمرکز و نظم و حساسیت ویژه ای متناسب با ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه ها برخوردار باشد تا بتواند همگام با روند کار دستگاه، در مواقع لازم نسبت به بازبینی ها، نظافت و همچنین بازرسی های دوره ای و مقطعی به خوبی اقدامات لازم را طبق دستورالعمل ها و استاندارد های از پیش نوشته شده و مختص همان مدل دستگاهی که در اختیار دارد، انجام دهد.

از جمله دیگر اثرات گسترش استفاده از دستگاه چاپ بنر، افزایش شرکت ها و موسساتی است که در زمینه ی مونتاژ و تولید این دستگاه ها و همچنین واردات و فروش آن به کار مشغولند.
نباید نادیده گرفت که یکی از مهمترین بخش های عملکرد این گروه از فروشندگان و یا تولید کنندگان دستگاه چاپ بنر، میزان تسلط ایشان به ساختار و جوانب گوناگون فنی و کارآیی دستگاه و همچنین میزان پاسخگویی و مشاوره و از طرفی خدمات پشتیبانی و پس از فروش است.

خدمات پشتیبانی

در حقیقت فروش دستگاه بدون ارائه مشاوره و خدمات پشتیبانی پس از فروش، به همان میزان کیفیت و کارآیی ساختار و قطعات گوناگون دستگاه، قابل توجه و حائز اهمیت می باشد.
این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که خرید دستگاه بدون توجه به خدمات پس از فروش دستگاه چاپ بنر و همچنین اعتبار و حسن سابقه ی فروشنده، ممکن است در زمان های خاص نیاز به تعمیر و تعویض برخی قطعات و تجهیزات، کارفرما و صاحب دستگاه را با مشکل جدی مواجه سازد و او را برای برون سپاری کار تعمیر یا تعویض قطعات معیوب، مجبور به توقف بلند مدت روال کار و تولید خود کند.
از این بابت یکی دیگر از جنبه های مهم گسترش استفاده از دستگاه چاپ بنر، گسترش رقابت در بازار فروش این ماشین برای جلب رضایت مشتری قلمداد می شود.

 

 

محصولات ما

فایل PDF این نوشته را برای خود ایمیل کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *